Tema: Re: Ebejus
Autorius: ABLomas
Data: 2017-01-29 23:39:56
On 2017.01.29 18:40, Bronco wrote:
> O trumpas atsakymas - taip, reikia, jei pats pardavėjas to pageidauja
> ir už jo pinigus.

Na, nebent jei pardavėjas apmoka už sugaištą laiką, nes visa kita kaip
ir į jokius protingus rėmus nepatenka (net ir būnant sąžiningu).
  - laukiam daugiau nei prašė - ✓
  - komunikavom kada reikia - ✓
  - apmokėjom pardavėjo siuntimo išlaidas jo siūlomam metodui - ✓

Žodžiu, viskas sąžininga, tai siuntimas atgal - nebent apmokant "su tuo
susįjusias išlaidas" (aka kelionė iki pašto ir laiko apmokėjimas). Ką,
nesąžininga to prašyt? Pardavėjas gi parduoda "Shipping & Handling" 
paslaugą, negi čia blogai yra paprašyt $$$ už handlinimą?

> O jei imi kalbėti apie kitos pusės "verslo riziką" ir apie savo
> "patirtus nuostolius", tu kaip ir preziumuoji, jog jus abu vykdote
> verslą, ane? Bet tada verslo rizika yra abipusė.

Ne, yra pardavėjas (verslininkas) ir pirkėjas (nebūtinai verslininkas).
Tai verslo rizika - pas pardavėją. O ta rizika paprasta - sutaupom
dafiga siūlydami pigų siuntimo metodą (ir būnam konkurencingi ebėjuj),
bet rezervuojam 8% bašliaus prafukintiems siuntiniams padengt.
Gali net ir auksą tokiu principu siuntinėt, nu %)
Kurioj vietoj čia turi griaužt sąžinė, kad pardavėjas sutaupė?

Ir taip, tai yra tik pardavėjo rizika, kur kiekvienas pasiruošęs
nusimaut kelnes, kad tik būt aukščiau paieškoje pagal "Price + S&H". Jei
parduodama kokia unikali prekė - siuntimo išlaidos dažnai būna visiškai
neadekvačios (pvz. kokios istorinės nuotraukos, sakykim - kitur negausi,
pasirinkimo neturi, už foto siuntimą prašo 60€ EU ribose - ir moka
žmonės, o kur dėtis), nes rinka nespaudžia, rizikuot neverta.
Tai gal pradėt jiems lipt ir motyvuot sąžine, a? =)