Tema: Re: Ebejus
Autorius: Bronco
Data: 2017-01-23 20:29:33
On 2017-01-23 19:46, andriucha wrote:
> Ka man daryt, moket? Moket puse sumos? Kokio tolko man is viso bemoket,
> mano klientai dingo nesulauke mano paslaugu del tu mano uzsakytu prekiu
> stygiaus? Suma apie 40 doleriuku. Tai

Arba mokėt, arba grąžint prekes, arba susitarti su pardavėju. Tiksliai
būtų aišku, jei įsigilinti į visus terminus ir įvykių eigą. Nes pvz. jei
pardavėjas išsiuntė prekes laiku, o užstabdė Lietuvos paštas ar muitinė,
tai matyt yra akivaizdu, jog pardavėjui reikia sumokėti visą sumą, nes
jis dėl situacijos nekaltas.

Jei pavėlavo išsiųsti laiku, tada arba grąžini jam prekes arba sutari
kažkokį alternatyvų atsiskaitymą.