Tema: bigbox.lt - dar viena šaraškino kontora?
Autorius: tOMZY
Data: 2017-01-06 22:18:26
reikia indaplovės, orkaitės, kaitlentės ir dulkių siurblio. Kiek naršiau - 
pigiausiai vis vien gaunasi bigbox.lt, bet kažkas su jais neaišku. Puslapyje 
apie garantijas nurodyta, kur kreiptis, jei sugenda vienas ar kitas daiktas, 
išskirstyta pagal technikos tipus ir miestus. Gaunasi taip, kad Klaipėdoje į 
garantinį galima nešt tik mobilų telefoną, o štai jau skalbykles ir visa 
kita - į Vilnių. Kadangi nepavyko paskambint, parašiau jiems emaila - tai 
atsakymą gavau tik po kelių dienų, jei tai galima pavadint atsakymu:
"Kiekviename mieste yra garantinio aptarnavimo centrai, kurie aptarnauja 
skirtingus prekinius ženklus."
Tada papildomai užklausiau, kodėl tada pas juos tinklalapyje nurodyta, kad 
Klaipėdoje tėra tik mobiliakų servisas - užklausą dar po kelių dienų uždarė 
net be atsakymo. Matyt, nusprendė, kad jau anksčiau atsakė.
Na, tada man jau pasidarė labai smalsu, kas ten per kontora - to paties per 
live chatą paklausiau:

You: Sveiki, noriu pas jus išleist pinigų, bet negaunu atsakymo į man rūpimą 
klausimą dėl garantijų. Jūsų darbuotoja Viktorija Luciuk po kelių dienų 
uždarė užklausą net neatsakiusi
You: Ketinu pirkti nemažai buitinės technikos – orkaitę, kaitlentę, 
indaplovę, gartraukį, siurblį. Garantiniu atveju, kaip reikėtų spręsti 
problemą man esant Klaipėdoje?
You: http://www.bigbox.lt/Kokybes-garantija/ pateikiama neteisinga 
informacija, nes gi parašyta, kad dėl prekių “Televizoriai, skalbyklės, 
šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai, magnetolos: Sony, Sharp,
You: LG, JVC, Samsung, Ariston, Indesit, Bosch, Saeco” reikėtų kreiptis į 
servisą VILNIUJE.
You: pagal jūsų sudarytą sąrašą, Klaipėdoje yra tik mob. telefonų servisas.
You: kaip yra iš tikrųjų?
You: ?
Viktorija: Laba diena
Viktorija: Apie kokią prekę konkrečiai mes kalbame?
You: Nekalbam apie jokią konkrečiai, nes jų būtų kelios. Kalbu apie jūsų 
svetainėj pateikiamą informaciją, kad Klaipėdoje yra tik mobiliųjų telefonų 
servisas. Tai tik ir tenoriu sužinot ar tai tiesa?
You: ar man reikėtų skalbimo mašiną vežti į vilnių, jei sugestų?

tada tyla, atsakymo ir nebebuvo....

Nu blem... Juk normaliai, mandagiai uždaviau logišką klausimą.


rekvizitai.lt bandant pažiūrėt atsiliepimus apie juos, nepavyko - jie 
susimokėję pinigų, todėl atsiliepimų nuoroda nukreipia į jų pačių svetainėje 
esančius atsiliepimus.

Taigi klausimas, ar kas susidūrėt su problemomis perkant iš bigbox? Nors gal 
pofik, juk įstatymai visiems vienodi - ar nėra taip, kad pardavėjas turi 
užtikrint garantinį aptarnavimą? Sunkius daiktus dar ir pasiimt turi, ne? 
Aišku, tos garantijos turbūt net neprireiks, nu bet žinot norisi.