Tema: Re: bigbox.lt - dar viena šaraškino kontora?
Autorius: news reader
Data: 2017-01-12 22:31:45
On 09/01/17 01:32, Bronco wrote:

> Nėra tokios bėdos. Amazon.de viską siunčia į Vokietiją ir randomas į
> kitas šalis, Amazon.fr viską siunčią į Prancūziją ir randomas į kitas
> šalis. Todėl nėra ko verkti, reikia tik pažiūrėt per kelis amazonus ir
> per kelis jo partnerius, ir beveik visada bus kas siunčia.
>
> Nesiuntimo problema dažniausiai pasireiškia su visokiais pigiais
> šūdniekiais, tada jo, arba nesiunčia, arba pats neperki dėl siuntimo
> kainos. Su didelių gabaritų buitine technika irgi gali būti sunkiau
> susirasti kas siunčia, bet įmanoma.
>
> Pvz. užmečiau akį į dulkių siurblius, tai kiek iš eilės žiūrėjau
> [...]

na cia kaip kam. As niekada nepirkciau dulkiu siurblio internetu, kaip
ir daugelio kitu prekiu. Man reikia paciupineti, pakilnoti, paziureti
kaip guli rankoje, kaip siurbia, kaip uzia ir jeigu viskas OK, ta pacia
minute nusipirkti. Viskas. Be abejo pries eidamas i parduotuve issirenku
pagal rekomendacijas ir testu rezultatus kelis siurblio modelius kurie
mane domina.

O pabaigai - pilna ir tame paciame amazone visokio feiko
https://9to5mac.com/2016/10/19/amazon-fake-apple-chargers-cables/