Tema: Re: bigbox.lt - dar viena šaraškino kontora?
Autorius: Psy^
Data: 2017-01-08 11:28:23
Validi kontora. Pazistami nemazai pirko is ju. Pirkau ir as nemazai 
buitines, pristato su DPD ir skalbiankes ir visa kita. Ofisas ju Kaune. 
Su garantiniu kol kas neteko susidurt.

On 2017-01-06 22:18, tOMZY wrote:
> reikia indaplovės, orkaitės, kaitlentės ir dulkių siurblio. Kiek naršiau
> - pigiausiai vis vien gaunasi bigbox.lt, bet kažkas su jais neaišku.
> Puslapyje apie garantijas nurodyta, kur kreiptis, jei sugenda vienas ar
> kitas daiktas, išskirstyta pagal technikos tipus ir miestus. Gaunasi
> taip, kad Klaipėdoje į garantinį galima nešt tik mobilų telefoną, o štai
> jau skalbykles ir visa kita - į Vilnių. Kadangi nepavyko paskambint,
> parašiau jiems emaila - tai atsakymą gavau tik po kelių dienų, jei tai
> galima pavadint atsakymu:
> "Kiekviename mieste yra garantinio aptarnavimo centrai, kurie aptarnauja
> skirtingus prekinius ženklus."
> Tada papildomai užklausiau, kodėl tada pas juos tinklalapyje nurodyta,
> kad Klaipėdoje tėra tik mobiliakų servisas - užklausą dar po kelių dienų
> uždarė net be atsakymo. Matyt, nusprendė, kad jau anksčiau atsakė.
> Na, tada man jau pasidarė labai smalsu, kas ten per kontora - to paties
> per live chatą paklausiau:
>
> You: Sveiki, noriu pas jus išleist pinigų, bet negaunu atsakymo į man
> rūpimą klausimą dėl garantijų. Jūsų darbuotoja Viktorija Luciuk po kelių
> dienų uždarė užklausą net neatsakiusi
> You: Ketinu pirkti nemažai buitinės technikos – orkaitę, kaitlentę,
> indaplovę, gartraukį, siurblį. Garantiniu atveju, kaip reikėtų spręsti
> problemą man esant Klaipėdoje?
> You: http://www.bigbox.lt/Kokybes-garantija/ pateikiama neteisinga
> informacija, nes gi parašyta, kad dėl prekių “Televizoriai, skalbyklės,
> šaldytuvai, šaldikliai, kavos aparatai, magnetolos: Sony, Sharp,
> You: LG, JVC, Samsung, Ariston, Indesit, Bosch, Saeco” reikėtų kreiptis
> į servisą VILNIUJE.
> You: pagal jūsų sudarytą sąrašą, Klaipėdoje yra tik mob. telefonų servisas.
> You: kaip yra iš tikrųjų?
> You: ?
> Viktorija: Laba diena
> Viktorija: Apie kokią prekę konkrečiai mes kalbame?
> You: Nekalbam apie jokią konkrečiai, nes jų būtų kelios. Kalbu apie jūsų
> svetainėj pateikiamą informaciją, kad Klaipėdoje yra tik mobiliųjų
> telefonų servisas. Tai tik ir tenoriu sužinot ar tai tiesa?
> You: ar man reikėtų skalbimo mašiną vežti į vilnių, jei sugestų?
>
> tada tyla, atsakymo ir nebebuvo....
>
> Nu blem... Juk normaliai, mandagiai uždaviau logišką klausimą.
>
>
> rekvizitai.lt bandant pažiūrėt atsiliepimus apie juos, nepavyko - jie
> susimokėję pinigų, todėl atsiliepimų nuoroda nukreipia į jų pačių
> svetainėje esančius atsiliepimus.
>
> Taigi klausimas, ar kas susidūrėt su problemomis perkant iš bigbox? Nors
> gal pofik, juk įstatymai visiems vienodi - ar nėra taip, kad pardavėjas
> turi užtikrint garantinį aptarnavimą? Sunkius daiktus dar ir pasiimt
> turi, ne? Aišku, tos garantijos turbūt net neprireiks, nu bet žinot norisi.
>
>
>
>
>
>
>