Tema: Re: bigbox.lt - dar viena šaraškino kontora?
Autorius: news reader
Data: 2017-01-08 21:15:57
On 08/01/17 18:29, Bronco wrote:
> On 2017-01-08 16:59, tOMZY wrote:
>> daug svarbiau, kaip sprendžia iškilusias problemas
>
> Nori ne tik geros kainos už "paveiksliuką", bet ir realaus problemos
> išsprendimo, pirk "paveiksliukus" Amazone. Lyginant su Amazon, visi
> lietuviški eshopai yra silpniau ar smarkiau "šaraškino kontoros".
>
> Pavyzdys iš realaus gyvenimo. Sugedo SSD pirktas Skyteche. Teko vežti į
> jų "servisą" Pylimo g. Vilniuje. Aišku, gal galima ir paštu siųsti, bet
> užtruktų dar ilgiau, pašto išlaidų niekas nekompensuotų. Todėl nuvežiau
> pats, po dviejų ar trijų savaičių nuvažiavau paėmiau pakeitimą. Sumoje,
> viskas užtruko tas 2-3 savaites, plius kuro ir laiko sąnaudos visai
> apčiuopiamos, nes gyvenu apie 20 km nuo jų "serviso". Bet, vienaip ar
> kitaip, lietuviškas happy end.
>
> Dabar žiūrim analogiška situaciją su Amazon. Sugedo iš jų pirktas SSD.
> Registruoju gedimą, sugeneruoja etiketę, atspausdinu namie su printeriu
> ir užklijuoju ant dėžutės su SSD. Kitą dieną dzin dzin dzin į duris,
> atvažiavo siuntų tarnyba paimt. Padaviau, jie pasirašė ant lapo, jog
> priėmė ir išdūmė. Einu toliau nosį krapštyt. Po savaitės dzin dzilin į
> mobilniką, "Alo? Ar galim atvežt jums siuntą? Ok, ką čia jau su jumis
> daryt, atvežkit" :) Už valandos atveža naują supakuotą SSD ir paduoda į
> rankas.
>
> Kuri istorija jums labiau patinka? :)

beda ta, kad jie praktiskai nieko nesiuncia i Lietuva, o per visokius 
ten pirkanglijoje tai nezinau ar taip paprastai viskas butu su garantiniu.