Tema: Re: bigbox.lt - dar viena šaraškino kontora?
Autorius: tOMZY
Data: 2017-02-06 08:05:13
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.

dėl to aš ir nustebau. Pvz, jei tas daiktas būtų skirtas dovanojimui, tai
jau nebetiktų - du užklijuoti lipdukai, kurių nenuplėši gražiai.

"Bronco"  wrote in message news:o74tvr$1uq$1@trimpas.omnitel.net...

O čia jau keista. Man niekad taip nepasitaikė. Dažnai būna priešingai,
jog sugrūda viską į pernelyg didelius įpakavimus. Tikrai pats Amazonas
siuntė? Nes būna kai parduoda ir siunčia pats amazonas, būna kai
parduoda jų partneris, o siunčia amazonas, o būna kai parduoda ir
siunčia partneris. Spėčiau, jog rašai apie trečią variantą.