Tema: Re: bigbox.lt - dar viena šaraškino kontora?
Autorius: Bronco
Data: 2017-01-19 21:10:12
On 2017-01-19 20:26, accu wrote:
> Laukiu su trakingu, jau Rodūnia, jau pašte, ir pyst' sistemoje matau
> „Pristatyti nepavyko blablabla“, nors kojos iš namų nekėliau, ant
> šūcherio taip sakant buvau :) Vnž tą pačią dieną pašte už poros val.
> prie langelio taip ir taip, wtf? Na ką langelis, atsiprašome, matomai
> laiškininkė nebuvo nuėjus…

Taip, Lietuvos paštas mane jau irgi porą kartų supykdė iki negaliu ir
irgi nežinau ką su jais daryti. Kol kas matau variantą tik siųsdintis
prekes už brangiau, kad atvežtų ne jie, o kokia nors siuntų tarnyba arba
užsakyti į paštomatą. Tada bent nebus taip, jog lauksi namie pranešimo,
kai siunta jau porą savaičių gulės pašte.

Paštomato variantas turi tik vieną trūkumą, jog negali prognozuoti į
kokio dydžio dėžę siuntėjas supakuos prekes ir ji gali netilpti į
paštomatą, o tada bus kitokie atrakcionai.

Žodžiu nežinau ką daryti, jei turite protingesnių idėjų kaip visiškai
eliminuoti iš proceso Lietuvos paštą, welcome su idėjomis.

p.s. jei Amazonas rodo, jog prekė jau turėjo būti pristatyta, praktiškai
galite važiuoti į vietinį paštą ir ten juos purtyti, ir dažniausiai jums
pasiseks grįžti į namus su siuntiniu.