Tema: Re: bigbox.lt - dar viena šaraškino kontora?
Autorius: Bronco
Data: 2017-01-13 01:19:06
On 2017-01-12 22:31, news reader wrote:
> na cia kaip kam. As niekada nepirkciau dulkiu siurblio internetu, kaip
> ir daugelio kitu prekiu. Man reikia paciupineti, pakilnoti, paziureti
> kaip guli rankoje,

Tai nueik pačiupinėk kur nors pvz. mano papostintą modelį, pažiūrėsim
kaip seksis...

Aš lenkiu link to, jau dalį Amazone perkamų dalykų tu realiai su žiburiu
Lietuvoje nerasi, o Amazone - prašom.

> kaip siurbia, kaip uzia ir jeigu viskas OK, ta pacia
> minute nusipirkti. Viskas. Be abejo pries eidamas i parduotuve issirenku
> pagal rekomendacijas ir testu rezultatus kelis siurblio modelius kurie
> mane domina.

Aš darau lygiai tą patį. Yra apžvalgos, yra YouTube, yra forumai, bet
daugumoje atveju nėra jokios galimybės netoliese, patogioje tau vietoje
tą daiktą pačiupinėt gyvai. O kai tokia vieta atsiranda, aš paploju
katučiu ir nueinu pačiupinėt, o grįžęs namo, užsisakau Amazone :)

> O pabaigai - pilna ir tame paciame amazone visokio feiko
> https://9to5mac.com/2016/10/19/amazon-fake-apple-chargers-cables/

Uh, jau tas obuolys ir jo kabeliai, adapteriai... :) Nežinau, visur
pasitaiko nesklandumų, net ir Amazone. Žmonės sako, jog bažnyčioje
kartais irgi primuša :) Bet yra didelis pliusas, jog jei jau staiga taip
nepasisieks, tai tą feiką galėsi be jokių diskusijų Amazonui grąžint.