Tema: Re: Ebejus
Autorius: andriucha <andriucccha(trinti)@yahoo.com>
Data: 2017-01-23 20:24:35
Tai taip, antras variantas. Issiunte prekes - > po menesio (iki termino
pabaigos) prekiu nera -> grazino pinigus -> dar po menesio prekes atsirado.

bettaidabapalauk - as juk irgi "nepriciom" kad prekes neatejo, as nukentejau
taip pat materialiai, terminai pasibaige senu senovej siuntimo, klientai
prarasti ir t.t... Kodel daba as uz tas iskasenas turiu moket? Na puse sumos
gal ir sazininga, bet visa suma? Uz ka? Tegu jisai ir aiskinasi su pastu.
Tam ir yra terminai, kai perki gi ziuri kuris pardavejas ta preke prisiima
greiciau atsiusti iki taves is to ir perki (cia kaip vienas variantu aisku).
Na tai ziurint is principo, kaip yra?

2. Idomu kaip i tokia situacija ziuri pats ebejus?

"Gintas"  wrote in message news:o65g6v$ohd$1@trimpas.omnitel.net...

Ziuri i datas. Jeigu jis issiunte prekes, po to, kai tau grazino
pinigus-paprasyk jo pinigu uz siuntima ir pasiusk atgal jam tas prekes.
Jeigu jisai issiunte tau prekes, taciau del kazkokio  pasto kaltes tos
prekes kazkur uzkliuvo, o tamsta pakelei surmuli reikalaudamas nedelsiant
grazint pinigus-jis buvo saziningas grazines tamstai (nekantruoliui)
pinigus. Siuo atveju-tamstos eile pasielgti saziningai ir sumoket jam uz
prekes.