Tema: Re: Ebejus
Autorius: Bronco
Data: 2017-01-23 20:38:06
On 2017-01-23 20:24, andriucha wrote:
> Kodel daba as uz tas iskasenas turiu moket? Na puse sumos gal ir
> sazininga, bet visa suma? Uz ka? Tegu jisai ir aiskinasi su pastu. Tam
> ir yra terminai, kai perki gi ziuri kuris pardavejas ta preke prisiima
> greiciau atsiusti iki taves is to ir perki (cia kaip vienas variantu
> aisku). Na tai ziurint is principo, kaip yra?

Be tuščiažodžiavimo - situacija tokia, jog tu turi prekes ir nesumokėjai
už jas pinigus. Tai, kad kažkas kažkur kažkodėl užstabdė siuntimą, tavęs
neatleidžia nuo pareigos už prekes sumokėti arba jas grąžinti. Be abejo,
tu irgi nekaltas dėl to, jog kažkas kažkur kažką pafeilino, todėl tau
prekių grąžinimas neturi nieko kainuoti. Tegul prekių grąžinimą apmoka
pardavėjas.

Jei vis tiek neaišku, apversk situaciją aukštyn kojomis ir įsivaiduok,
jei tu kažkam išsiuntei prekes, paskui grąžinai pinigus, nes pirkėjas jų
negavo, o paskui matai, jog jis jas gavo...

> 2. Idomu kaip i tokia situacija ziuri pats ebejus?

Pasiskaityk ebay taisykles. Bet aš tau tikrai garantuoju, jog ten nerasi
tokio punkto, jog pavėlavus atsiųsti prekes pirkėjui, jos jam lieka
nemokamai.