Tema: Re: Ebejus
Autorius: Bronco
Data: 2017-01-29 18:40:19
On 2017-01-28 19:47, ABLomas wrote:

> Nu tai aš sąžniningas - nusipirkau 120m LED, laukiau 2x nei kad
> pardavėjas sakė apie delivery, nesulaukęs susigražinau babkes ir
> nusipirkau ELMO.

Tai mes būtent apie civilizuotus santykius ir kalbam, kai abi pusės
sąžiningos ir nesukčiauja. Šis tread'as būtent apie tai, kai sąžiningam
interesantui kilo neaiškumas, reikia grąžinti pavėluotai gautą prekę ar
ne. O trumpas atsakymas - taip, reikia, jei pats pardavėjas to
pageidauja ir už jo pinigus.

>  čia galima būtų nebent tartis, kad
> apmokėkit mano laiką pagal vidutinį darbo užmokestį + siuntimo išlaidos,
> tada gal ir bus sąžininga reikalaut. Jei už mano sugaištą laiką nemokat
> - aš visiškai sąžiningai pasilieku jau nereikalingą daiktą, nes
> pardavėjas prafukino visus terminus taupydamas babkes (verslo rizika!)
> ir dar nori kad naxaliavai jam dirbčiau (vergija, ne? =)

Matai, jei kalbam apie "verslo rizika", automatiškai kalbam apie
"verslininkus ir verslo santykius". Kai vyksta pirkimo - pardavimo
sandoris tarp dviejų, tarkim, fizinių asmenų, tai visiškai nebūtinai yra
verslas. Koks tu verslininkas, jei perki sasiskas gastronome? :)

O jei imi kalbėti apie kitos pusės "verslo riziką" ir apie savo
"patirtus nuostolius", tu kaip ir preziumuoji, jog jus abu vykdote
verslą, ane? Bet tada verslo rizika yra abipusė. Aš pvz. irgi galiu
paklaust, ar tu tikrai įsivaizduoji visus prekių siuntimo iš Kinijos
niuansus, jog taip drąsiai rizikuoji pavest savo klientus iš ten
pirkdamas prekes? Gal pvz. tada jau laikas pirkti į sandėlį ir tik
sandėlio papildymą užsakinėti Kinijoje?

Anyway, aš beveik įsitikinęs, jog čia papasakojai istoriją apie dviejų
fizinių asmenų pirkimo - pardavimo sandorį ir kalbėti apie kažkokias
"verslo rizikas" neverta. O jei tai tikrai verslas ir tau ta kinų įmonė
teikia būtinas tavo verslui prekes, tada pasirašykite sutartį ir jau
tada joje galite aprašyti visas protingas ir imperatyvioms įstatymų
normoms neprieštaraujančias sankcijas. Tada jis privalės tau apmokėti ir
padaryti viską, ką tik įrašysi į tą jo patvirtintą sutartį. Net ir
dūdelę padūduos, jei to reikalausi :)