Tema: Re: Ebejus
Autorius: ABLomas
Data: 2017-01-28 19:47:28
On 2017.01.28 18:31, Bronco wrote:

> B kompensavo nuostolius pagal sutartį ir prekės 4free liko pas A? :)
> T.y. B ne tik kad kompensavo nuostolius, bet ir prekes padovanojo A?
> Koks geras tas B... :)

Ne, A negavo prekių, bet B savo ruožtu apturėjo nuostolių (nu taip iš
akies primetus graži penkiaženklė suma) nedeliverinęs laiku.
Ir visa tai tik dėl to, kad nepristatė laiku.

> Joks draudimas neapmokės nuostolių, jei prekė negrįžtamai nedingo ir
> nebuvo sunaikinta, o ramiai ir tvarkingai nusėdo pas pirkėją.

Būtent, būtent.
Draudimas pasiaiškins, peržiūrės trackingą, susisieks su
transportuotoju, su pardavėju, jei abu sakys "soriux viską dirbom kiek
galėjom, pradingo" - babkės bus gražintos pirkėjui, draudikas išmokės
pardavėjui ir pastatys rakum transportuotoją.
Jei tas po kurio laiko sandėly netyčia ras tą aukso luitą - tai bus
pakankamai durnas, jei apsimetęs šlanga nusiųs pirkėjui ir neinformuos
draudimo.
Nu kt. sakant, viskas susiveda į verslo riziką, kaip ir sakiau.

> Prašom realiai:
> CK 6.222 straipsnis. Restitucija
> 3. Restitucija neturi įtakos sąžiningų trečiųjų asmenų teisėms ir
> pareigoms, išskyrus šio kodekso nustatytas išimtis.

Nu tai aš sąžniningas - nusipirkau 120m LED, laukiau 2x nei kad
pardavėjas sakė apie delivery, nesulaukęs susigražinau babkes ir
nusipirkau ELMO. Atėjo LED, jiems pritaikymo neturiu, siuntimas ne toks
ir pigus (realiai, mėginai kada į CN siųst daiktus su
registruotu/traceable? Ten gi pzdc kiek vaznios, aš kelis kartus tokius
nelabai pigius daiktus siunčiau (kaip nekeista - kai kas buvo parduota
kitaicams =) tai nuuuuu.... ) - čia galima būtų nebent tartis, kad
apmokėkit mano laiką pagal vidutinį darbo užmokestį + siuntimo išlaidos,
tada gal ir bus sąžininga reikalaut. Jei už mano sugaištą laiką nemokat
- aš visiškai sąžiningai pasilieku jau nereikalingą daiktą, nes
pardavėjas prafukino visus terminus taupydamas babkes (verslo rizika!)
ir dar nori kad naxaliavai jam dirbčiau (vergija, ne? =)