Tema: Re: Ebejus
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-27 02:52:15
Seleris gauna dropboxą, kuriame pasirenka dienų skaičių iš tų, kuriuos
eBay sugalvojo ir ten įdėjo.

Ir taip, aš irgi pardavinėju ebay.

Po to ir atsiranda pardavėjų, kur reik rašyt ir prašyt kad parduotu, kad
tinka China Post, pažadėt, kad lauksiu iki 60 dienų ir paliksiu gerą
atsiliepimą.
Buvo vienu metu užėjus mada nesiųst į LT pas daug jų, bet praėjo.

Lygiai taip ir man kartais rašydavo, kad siųsčiau paprastu paštu už 7USD
vietoj 40. Kažkada tik per kurjerius su normaliu trackingu siuntęs.