Tema: Re: Ebejus
Autorius: cliff
Data: 2017-01-23 22:10:10
Kad "vargais negalais" - abejoju, turbut buvo atidarytas case, ir tiek.
Pinigus atgavai.
"reikalaudamas susimoketi VEL" - ne "susimoketi vel", o tiesiog sumoketi
uz gauta preke. Juk jei jui nebutu patikrines, sedetum i dzdiaugtumeisi,
kad gavai nachaliavu.
"Ka daryt" - sumoket, gal pasikalbejus su pardaveju jis sutiks nuolaida
pritaikyt (nors neprivalo) arba grazinti prekes paciam apmokant siuntima
(jeigu pardavejas sutiks).
Aisku gali ir pasiust pardaveja nx, tik ar laimingesnis tapsi uz 40usd.