Tema: Re: zhemes lyginimas
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-16 15:15:51
tai aš tau rašau ir atrašau, jei tau kas neaišku, o tu čia ieškai už ko užsikabint,
makdonaldų prikiši.
lyg ir viską aiškiai parašiau: jei nori sužinoti kas tai yra natūrali ir kokie jos privalumai,
va linkas. o kokiai pievai aš teikiu pirmumą, tai tokiai, kurią minimaliai prižiūri,
o rezultate turi minkštą švelnią žolę, kuri niekuo nenusileidžia sintetiniai, ir džiugina
savo natūralumu.

"Pi." <pisas@one.lt> wrote in message news:h181st$j16$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
>>> privalumu.. o kas yra naturali pieva.. apibrezkite.. nes as supratau..