Tema: Re: zhemes lyginimas
Autorius: bzik
Data: 2009-06-16 13:22:59
kadangi sodyboj ne karta esu tvarkes isstumdytas zemes (pagrinde priemolis), tai procesa praejau paprastai: minimalus palyginimas, eilines zoles seklu paberimas. Nei volavau, gal minimaliai grebliu. Pirma sezona gausiai auga balandos, kieciai, garsvos ir pan. Antrais ju kiekis krinta iki minimumo ir virsu paima visokie vienskilciai. Pjaunu per sezona 5-6 kartus kieme ir kokius 3 pakrasciuose. Nupjautos zoles nesurinkineju. Nelaistau, netresiu, nesuku galvos del samanu (nepastebiu, arba nera). Auga kas sugeba, o geriausiai tai sekasi ivairiom varpinem zolem.
Lygiai tie patys principai prie namu. Tik del dar skurdesnes dirvos vietomis daugiau gyslocio, dobilu, takazoles. Pjaunu kas savaite ir zole surinkineju, nes palikta labai nesasi i vidu. Tik tiek. Ir zalia, ir atsparu mindymui.