Tema: Re: zhemes lyginimas
Autorius: Pi.
Data: 2009-06-16 10:57:09
news:h17i3o$n3f$1@trimpas.omnitel.net...
> koknreciai man, ji 'bloga' del sudetingos ir brangios prieziuros:
> aeravimas, tresimas, atsejimas, pasaliniu zoliu ravejimas/naikinimas ir
> pan.
> Ne tokia sintetine auga savaime, be jokiu pastangu. As nematau prasmes
> tiek stengtis ir islaidaut.

bet tai juk niekas ir nevercia nieko islaidaut ir vargt.. kiekvienas renkasi
pagal save.. jei isivaizduoji.. kad islygini zeme ir lai auga kas auga.. ir
bus naturalu.. grazu.. ir t.t. tai irgi klysti.. vistiek reikes purkst
varnalesas.. usnis.. dilgeles ir pan..  jei galvoji, kad nereiks naturalios
zoles pjauti.. irgi klysti..:) na taip.. gal maziau prieziuros.. nereikia
laistyt.. nereikia trest.. aeruot ir t.t. bet rezultatas = tiek kiek idedi
darbo..