Tema: Re: zhemes lyginimas
Autorius: Raulis
Data: 2009-06-16 11:41:24
Naturalios pievos setoj vejoj pasiekti nepavyks net visiskai ja uzleidus.
Biologu terminais tai jau degradavusi pieva, nes joje nera ekologinio
balanso, todel vieni augalai visada ims virsu, nebent per daugel metu
naturaliai susibalansuos. Taip pat mitas, kad "naturali" pieva nereikalauja
prieziuros. Net priesingai, jeigu nori zydincios, tvarkingos ir visavertes
pievos, prieziuros gali prireikti dar daugiau, nes reikia puoseleti
skirtingas augalu rusis. Galiu tik pasidalinti patirtimi, kad idealios vejos
prieziura uzima nepaprastai daug laiko (arba pinigu, jeigu samdysi).