Tema: Re: zhemes lyginimas
Autorius: Pi.
Data: 2009-06-16 11:11:28

> tai parašyk, aš gi nežinau kokie privalumai.
> neišsitrypia?
issitrypia.. ziurint su kuo trypsi.. :)))

> nereik tręšti?
reikia
reikia ir pjaut.. ir laistyt.. ir purskt ... darbo reikia.. pinigu daugiau
kainuoja.... nera privalumu.. ir kvaili tie kurie moka didelius pinigus.. ir
tarnauja sintetinei zolei..
kaip sako musu kaimynai.. na vkus i cvet, tavariscia net.. o siaip man ta
zole pries laukine veja, privalumu turi.. ka ir rasiau.. nera biciu.. noriu
vaiksciot po ja basas kaip per kilima.. smagu savaitgaliais ja pjauti.. del
istrypimo.. tu sintetiniu yra ivairiu rusiu.. vienos sportines.. kur
stadione seja.. jos atsparios istrypimams.. kitos gal kiek maziau
atsparios.. bet uz kiaulpieniu pievele tokios vejas tikrais atsparesnes
trypimui.