Tema: Re: zhemes lyginimas
Autorius: bzik
Data: 2009-06-16 09:55:03
piktzole yra tai, kas neisipaiso i norimu augint augalu sarasa. Vejoj puoselejamos sudedamosios darze tampa priesu :)
Dalis taip vadinamu piktzoliu nepakencia dazno pjovimo, dviskilcius gan sekmingai nugali vienskilciai. Bet kad nuolat priziurimam plote kazkas kazka nustelbtu nepastebejau. Aisku kokie dobiliukai ar gyslociai nupjovus maziau grazus, bet su laiku jie prisitaiko ir lapus augina pazeme.