Tema: Re: zhemes lyginimas
Autorius: Pi.
Data: 2009-06-16 09:46:52
:) ir grozis ir patogumas.. komfortas.. kai gali iseiti i pieva basas.. koju
nebado.. bitutes nerenka medaus is dobiliuku.. gali vaika drasiai leisti ant
zolytes.. manau, kad daugiau privalumu "sintetines" zolytes nei kad
trukumu.. zinoma kai kam grazu kai zydi dobiliukai, pienes.. bitutes duzgia
po pieva.. man asmeniskai tokia pieva grazi.. tik ji lai buna ne pas mane
prie namu :)