Tema: Re: zhemes lyginimas
Autorius: Nemo
Data: 2009-06-16 09:42:03
kaip tau pasakius... piktžolės nustelbia kutas žoles, dėl savo lapų
struktūros ir, dažnai, kieto stiebo, bei šaknų sistemos. aplink lieka pliki
plotai. aišku, kiekvieno skoniui, galima ir su kerzais miegot - argi
neišsimiegosi, na o bet tačiau, toks ponų iškislas kaip angliška pievelė man
asmeniškai atrodo visai neblogai.