Tema: Re: zhemes lyginimas
Autorius: Pi.
Data: 2009-06-16 13:00:09
tai apie ka as ir sakau.. FAKTAS kalbejo apie naturalia pieva... ir jos neva
pranasuma pries "sintetine".. tai vat naturalios pievos pranasumu as
nematau.. o pas mane bus "sintetine" del auksciau parasytu, mano manymu,
privalumu.. o kas yra naturali pieva.. apibrezkite.. nes as supratau.. kad
ta pieva kurioje auga kas nori, kaip nori ir kada nori.. jei ja reikia
seti.. purksti, aeruoti.. pasakt fakto tai jau nenaturali.. nes neva ta
daryti reikia tik sintetinei..