Tema: Re: Nu blia pasakykit ka nors
Autorius: RimasOK
Data: 2010-08-23 17:16:35
Nepamirškit vieno skirtumo - gimdymas, tai ne liga, o natūralus procesas :)
Aišku mum, civilizacijos ir sistemos sraigteliams atrodo neįmanomas bet
koks kraujo nulašėjimas, be gydytojo priežiūros. Bet kartais pamirštame
net neseną savo vaikystę, kai eilinį kartą nukritę nuo dviračio, prie
žaisdos pridėdavom žemėta trauklapio lapą ir toliau lakstydavom :) Labai
keista, bet visi neišmirėm.
Kiekvienas turi pats įvertinti savo galimybes. Silpnesnės sveikatos ar
šiaip iš namų nosies nekišančios būsimos mamos nerizikuos ir tokių
variantų net nesvarstys.

O konkretus šitas atvejis, bent dūminę pirtelę prieš tai būtų pasistatę :)