Tema: Re: Nu blia pasakykit ka nors
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-23 13:27:19
Turi pistoleta, kuriame kulkos buvimo vamzdyje tikimybe 1:10000. Ir turi
kita, kuriame kulkos buvimo tikimybe 1:100. Su kazkuriuo reikia sauti vaikui
i galva. Su antruoju jau shove tavo kaiminka, bet vat vaikas laksto linksmas
ir patenkintas, viskas gerai. Manai, kad jos pasirinkimas geras ir siulantis
rinktis ta pati varianta elgiasi protingai, nes reikia ziureti ne
statistika,o butent shi konkretu atveji?