Tema: Re: Nu blia pasakykit ka nors
Autorius: Ruta
Data: 2010-08-23 10:14:35
O aš manau, kad putoja, nes nematau jokios kitokios priežasties, kad
moterį (-is), kurios (-ių) nepažįsta, vadinti "bobelkomis".

Nu ką aš žinau, man toks žodynas - emocinio susijaudinimo
("putojimo")požymis. Bet tai gal aš čia per jautri, tai labai
atsiprašau. Ai, ainu į savo smėlio dėžę, pas mergytes, ką jau čia :)