Tema: Re: Nu blia pasakykit ka nors
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-22 21:45:13

> Juokdarys, sulyginai. Jeigu pagimdyti _a priori_ būtų taip pat sudėtinga,
> kaip _pačiam_ išsioperuoti apendicitą, tai mes čia su tavim
> nesikalbėtumėme. Nebent kaip planktonai vienam tvenkiny plaukiotumėm.

Bingo. Tikimybe numirti apendicito operacijos metu ligonineje Vokietijoje
yra 34.2 karto mazesne nei mirti kudikiui nuo problemu gimdymo metu.
Skaiciuotos problemos, kurias galima ivardinti kaip nelaimingas atsitikimus.
T.y. pavyzdziui jei kudikis gime negyvas del genetiniu reiklau - i
matematika tai netraukiam.

> Nu bet tau gal, kaip varui ir - geriausiu atveju - stebėjusiam gimdymą tik
> iš šalies, taip atrodo, nesiginčysiu. Mūsų požiūrio skirtumas yra tame,
> kur mes brėžiame protingos rizikos liniją konkrečiu atveju.

Skirtumas tame, kad ash remiuosi ne pavieniais atvejais, o statistika. Todel
man suprantamas gimdymas namuose, taciau debilizmo virsune gimdyti
nesinaudojant jokiais civilizacijos privalumais.