Tema: Re: Nu blia pasakykit ka nors
Autorius: A&G
Data: 2010-08-22 19:08:41
o as manau jie ziauriai neatsakingai elgiasi vaiko atzvilgiu, sitoks pasitraukimas is civilizacijos tinka suaugusiam zmogui, bet ne vaikui, ten rizika pasigaut kokia zaraza kad ir nuo to tvenkinio vandens kuri geria yra didele, jau nekalbu apie kokias encefalitines erkes nesienautoje zoleje aplink namus, gal tada irgi zolelemis gydysis? ir kokie vaiko bus vaikystes prisiminimai apie gyvenima prie zvakes ar balanos...