Tema: Re: Nu blia pasakykit ka nors
Autorius: Ruta
Data: 2010-08-22 19:34:58
Am 22.08.2010 17:43, schrieb Linas Petkevičius:

> Gimdei/gimdysi mishke?

Negimdžiau miške - bet tragedijos tame nematau, būčiau pagimdžiusi be
problemų abu savo vaikus. Nesiūlau visoms ir visada, bet, kaip čia
pasakius, "natūraliom sąlygom" civilizuotoj Europoj per pastaruosius
dešimtmečius be žalos sveikatai gimė ne vienas ir ne du kūdikiai. Aš už
mamos apsisprendimo teisę - kaip ir kur jai gimdyti, ar pievoj po atviru
dangum, ar super-duper ligoninėj su parengty stovinčiu operacinės
personalu ir profesoriaus vadovaujamu neonatologijos skyriumi. Ar kas
yra tarp tų dviejų ekstremalių situacijų.

Ar ne absurdas - kai dėl abortų, tai garsiai šaukiama, kad tai moters
apsisprendimo laisvė, išnešioti tą kūdikį, ar ne, čia kaip jau norma, o
kai moteriškė nusprendžia gimdyti ne ligoninėj, tai jau siaubas ir
katastrofa.