Tema: Re: Nu blia pasakykit ka nors
Autorius: KG
Data: 2010-08-23 12:17:25
Tik Linui

Tu Linai paimk pvz pradžiai paskaityk knygutę Gimdymas ir Gimimas
http://super.lt/product/3926/gimdymas-ir-gimimas

O paskui skleisk savo paistalus laužtus iš piršto
Ir nustok būręs iš tirščių

Remkis tikrais faktais

O ne tarybiniais laikais mum visiem suformuotais stereotipais

Esi žmogus mastantis
Bet tavo supratimas apie gimdymą ir kūdikių mirtingumą, kai buvo gimdoma
išimtinai namuose ir be medikų su diplomais,  iki tarybinės medicinos (ir
santvarkos) atėjimą į Lietuvą  - yra iškreiptos
Bet pasidomėk giliau
Iškreiptas supratimas buvo ir Vakaruose - irgi dirbtinai. Toje knygutėje
prabėgom apžvelgiama gimties ir gimimo istorija Europoje.

Žinok aš irgi buvau tokios nuomonės kaip tu dabar, kol nepaskaičiau tos
knygutės ir nesužinojau realių faktų :)

Stereotipai yra labai gajūs :)

kg