Tema: Re: Nu blia pasakykit ka nors
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-08-23 12:56:07
Linai, ar tikrai tai komplikacija? Ką tada kalbėt, kai kūdikis pradeda
gimdytis nuo kojų?. Kažkaip man atrodo, kad ten viskas vyksta nelabai
greitai ir yra laiko manevrams. Ar ne ir ten minučių reikalas? O vat jei su
placenta po viskam kas negerai, tai mamytei gali ir prastai baigtis, kol
greitoji iki miško atlėks....