Tema: Re: sodybos/sodybvietes pirkimas
Autorius: Hanis
Data: 2010-07-24 21:41:18
tai jei iskasi ir palieki, tai ir ner bedu:) bet jei nori tileteli koki
pasidaryt rimtesni, po ziemos daznai iskilnoja ji, jei nori normalesne
maudymosi vieta pasidaryt vel ranku reikia, jei dar nori krantus aptvarkyt
kad negadintu sodybos vaizdo vel iskyla bedu, plius jei nera didelis
tvenkinukas reikia valyt ji dar dazniau. Cia taip sakant viskas priklauso no
to ka nori is tos sodybos ir kiek tam laiko ir pinigu zadama skirt.Nes
sodyboj nespeji vieno kampo sutvarkyt kai jau reikia kita ziuret.Bet siaip
visai smagu, man asmeniskai zymiai maloniau tvarkytis nei kokiam sporto
klube:) Grynas oras, grazi gamta ir svarbiausia jei ka padarai tai sau ir
iskart matosi, aki dziugina, sirdis dziaugiasi:D