Tema: Re: sodybos/sodybvietes pirkimas
Autorius: Linelis
Data: 2010-07-22 12:01:17
labas, is patirties ) :
visu visu pirmiausia, patarimas butu toks : "Jei gali nepirkti sodybos -
nepirk"
neaiskinsiu kodel, kai turesi - suprasi. Bet jei jau negali nepirkti, tada :
1. patartina kad nebutu nacionaliniame parke ar draustinyje kokiam nors.
    beproto dideles problemos su statybu ir rekonstrukciju leidimais,
tiksliau tariant negalima nieko rekonstruoti, jau nekalbant apie naujas
statybas.
    pazystamas turi Meteliu parke Dzukijoj - neleidzia net sikinyko
pasistatyt (aisku per kysius nelindo)
2. Labai svarbu kokia zemes paskirtis, jei disbama - shudas, bus vel bedu su
statybom. jei namu valda - geris
3. Elektros ivadas gerai. pvz pas mane buvo vienfazis, prasiau kad ivestu
trifaze : samata apie 60000Lt, nes reikalavo atsivesti nauja linija is
pastotes uz keliu km.
    likau su vienfaze :)))
4. vandes sulinys gerai
5. Kai raso kad prie pat ezero, paziurek kaip realiai atstumai ir zeme ar
daeina oficialiai. nes jei 100-200m tai jau nearti.
    turi buti arba visai ant kranto arba tada jau kaip ir pokum ar 100m ar
500m, esme tame, kad eisi maudytis tik tada kai susiruosi,
    o ne sedejai pavesinej ir sumastei isokt. 100-200m jau pagalvoji ar eiti
siaip nusimerkti.
    Jei tavo zeme nedaeina iki vandens, pvz liepta galesi pasistatyti tik su
tos zemes kuri daeina savininko sutikimu.
visi isvardinti dalykai, jei jie yra - iskelia sodybos kaina, o jei nera -
mazina, taip ir susidaro kaina : vietove ir salygos

siaip ar taip, jei neturi laisvu 100000Lt, manau pasistenk nepirkt :))))) ,
nu nebent nieko beveik nekeisi, tik apsisluosi ir zole pjausi

Dar momentas. Sodybos apsauga. jei vienkiemis - yra smagy buti, ale apvogti
labai patogu. todel jei taip nelabai toli bus kitas gyventojas ir su juo
draugiskai sutarsi kad jis tik "uzmestu aki" - tai butu didelis privalumas.
Apskritai, problema su brangiais yrankiais (traktoriukas, trimeriai ir kt) -
kur juos palikti. nes kiekviena kart neprisiveziosi, arba visad varysi su
busiku.
Saugiausia palikti pas vietini. O kad apvogs - nu anksciau ar veliau nu
vistiek kazkas panasaus ivyks :)))
pas mane jau 3 kart buvo, ale kadangi nieko nepalieku, tai isgeria palikta
alkogoli ir iseina :))

pradziai tiek