Tema: Re: sodybos/sodybvietes pirkimas
Autorius: bzik
Data: 2010-07-22 13:59:03
mums tokia mintis irgi kilo po pasiplaukiojimu baideremis, bet vietoj poilsio turim katorga :) aisku mums ji priimtina, nes kitu atveju reiktu sodyba parduot. Kad uz mus kazkas padarytu, sansu nera, nes aplink keli vienkiemiai su pensininkais, o is toliau padoresnio ieskotis smulkiam darbui, pvz. zoles nupjovimui butu prabanga ir rizika. Kaimynystej neperseniausiai sandeliuka praslave. Itariama, kad kazkas is ten dirbusiu statybininku ar ju pazistamu.
Darzai atsirado savaime, bet mulciuojant ravet nereikia :)