Tema: Re: sodybos/sodybvietes pirkimas
Autorius: Anita
Data: 2010-07-22 21:32:06
matai, as biski kitaip galvoju :) savo yra savo. o nuomuota yra nuomuota.
ne visada viskas gi pinigais skaiciuojama. tuo labiau, kad pinigai
nuverteja. ir dabar 100.000 Lt siaip jau bus ne 4000 metams ( ne 4 proc, ) o
mizerni 1,4. geriausiu atveju :)
uztektu 4 savaitgaliu po 300 Lt :)) o i sodyba vazineti ruosiuosi dazniau :)