Tema: Re: sodybos/sodybvietes pirkimas
Autorius: RimasRP <rimasrp @ dtiltas.lt>
Data: 2010-07-23 23:58:16
turim sodyba, tai iki artimiausio ežero gal 3 km nei karto nenuejom
nenuvažiavom nereikia.
pas mociute sugebedavom ir 15 km dviraciais numint prie ežero, atstumnas ne
problema.
Noras kad butu.
Tevai dabar gyvena ežero pakrantei iki jo 500m.
sako Šiais metais nesimaude dar.
Sako tingim eit, geriau kibiru persipilt.
Plius daug žmoniu ir triuksmas didelis.

Jei jau tikrai nori sodybos tai geriau sumokek daugiau ir pirk arčiau
vilniaus, kiek jau sau gali leist.
Ateityje gal ir sodyboje persikelsi gyvent.
Dabar turiu sodyba iki kurios 65km
norisi kad butu sodyba  iki 40 km.
jau gal tada i darbus galima pavažineti.

"Hanis" <kestas.jonuska@splius.lt> wrote in message
> [...]
> panasiai, tai pastebes kad kas dedasi nebent gaisro atveju.Pats turiu
> sodyba ir zinau visus rupescius.Esme vieta kad butu gera, salia kas nors
> gyventu, butu elektra, vanduo.O visos kudros, ezerai ir panasiai cia jau
> detales, kurioms reikalingas priziuret papildomas laikas ir daznu atveju
> kai nebusi naudosis kiti, nes nespesi vaikyt visokio tipo poilsiautoju ir
> zveju:)Logiskiausia pirkt sodyba su kokiu 5ha zeme, bet reik kad butu
> deklaruojama uzsodinai misku., bent pinigai kapsi, o siaip tai labai
> brangus malonumas tiek laiko tiek pinigu atzvilgiu, taciau ta ramybe viska

>>> 3. Elektros ivadas gerai. pvz pas mane buvo vienfazis, prasiau kad
>>> 5. Kai raso kad prie pat ezero, paziurek kaip realiai atstumai ir zeme