Tema: Re: sodybos/sodybvietes pirkimas
Autorius: KEdas
Data: 2010-07-22 23:20:29
Anita rašė:
> matai, as biski kitaip galvoju :) savo yra savo. o nuomuota yra nuomuota.
> ne visada viskas gi pinigais skaiciuojama. tuo labiau, kad pinigai
> nuverteja. ir dabar 100.000 Lt siaip jau bus ne 4000 metams ( ne 4 proc, ) o
> mizerni 1,4. geriausiu atveju :)
> uztektu 4 savaitgaliu po 300 Lt :)) o i sodyba vazineti ruosiuosi dazniau :)

Kad savas yra patogiau, tai sutinku, et problema su vagimis vis tiek be
galo nemaloni – gaila normalius daiktus jiems palikti, tad teks
tenkintis visokiais antrarūšiais „iš rūsio“.
O dėl indėlių palūkanų, tai nereikėtų pamiršti, kad bankai ne tik LT
veikia, jų yra kad ir Šveicarijoje. :) Kaip žinia – NT yra pati
konservatyviausia „investicija“, indėliai šiek tiek mažiau konservatyvūs.

Na, aš tik pasiūliau neužmiršti alternatyvių kaštų, bet spręsti juk tau :)