Tema: Re: sodybos/sodybvietes pirkimas
Autorius: Anita
Data: 2010-07-23 11:42:51
na man sodyboje aukstakulniu tikrai nereikia :)
ir tai yra nepalygininamas dalykas, poilsis savo namuose, lyginant su kaimo
turizmu, kur salia nakvoja is namu istruke paaugliai, kuriem reikia issidukt
:)
cia kaip pavyzdys.
o del pinigu ir ju vertes. kaip cia pasakius.
tas pasakymas "filmukas apie zydus" primine istrauka is Sindlerio saraso.
kai zydas derasi del palukanu su Sindleriu , nesuprasdamas, kad tie pinigai
tai jo investicija i savo gyvybe :)

uz alternatyvas aciu. ir uz nuomones. neidomu gi kitaip :)