Tema: Re: sodybos/sodybvietes pirkimas
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-07-22 21:58:02
spjauk tu į tuos patarinėtojus :) Imk sodybą ir turėsi turtą, gal net kada
sumastysi ten persikelt suvisam. Pravers ir vaikam, kai tūsą reiks
pasidaryt, ir giminę pakviest baliui gali, ir šeimos šventę padaryt. Bo jau
visi toooookie pragmatikai pasidarę, kad oi...
Ne viskas šiam pasaulyje daroma iš išskaičiavimo, o ir išskaičiavimai,
pasirodo, būna laaabai įvairūs...
Toliau.
Vagystės pavojus yra neišvengiamas, tad kažko vertingo tikrai laikyt
neišeis.
Ežero/upės artumas visiškai nebūtinas, gal netgi minusas, dėl įvairių
skraidančių/kandančių būtybių gausos. Pasistatyk 3m skersmens baseiniuką iš
Tomas Philips už 2-300Lt ir atsigaivinimui pakaks :)
Sėkmės :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt