Tema: Re: sodybos/sodybvietes pirkimas
Autorius: Anita
Data: 2010-07-22 13:17:12
matai.. cia kiekvienam savaip
man pvz. ravejimas darze yra katorga, o yra mase pagyvenusiu zmoniu, kurie
be sodo neiisvaizduoja gyvenimo, nors naudos is ten jokios kai kuriais
metais nebuna.
tai vieniem patinka pjaut zole, kitiem patinka atvaziuot, kai ji nupjauta..

tiesiog mintis ta seniai brendo, ir kilo po paskutiniu karsciu ir bandymu
rasti vieta apsistoti ir pailseti gamtoj. issimaudyti.