Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: krx
Data: 2009-03-12 20:34:42
    Tai kad čia jokios matematikos nėra, jei yra šaibų suma, kuri įgalina
naudoti sprendimą A arba B. Čia yra tik asmeninė preferencija. Nes,
skirtingai, nei mus vadina mokslavyriai - homo sapiens, kai kada lieka tik
pirmas žodis, taigi lemia ne logika. Pvz vienas galbūt būdamas 25-35 metų ir
galvos apie situaciją kaip gyvens 50+ ir investuos, o štai kitas geriau
šiandien daugiau išleis kokiai pažintinei kelionei ar mokymuisi, nes žinos,
kad 50+ jam jau nelįs tai. Problemos prasideda tada, kada vietoje OR tenka
taikyti XOR. Kol to netenka daryti, visi mes ereliai.