Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: Dariuks
Data: 2009-03-12 14:49:00
> su vejo jegaine (statoma ant stogo) tu namo nepasersi,

Namo serti ir nesiekiu. Tik kazkokia dali atimti is mokamu RST.

na nebent statysi
> rimta kuri generuoja >4kW, bet kainuos ji,

Sutinku, todel ir nemanau tokios ipirkti...

> toliau, kiek valandu per metus pas mus yra vejuotu t.y. kai vejas >3m/s
> kad tavo jegaine pradetu bent suktis.

Geriau paklausk, kiek buna nevejuota...manau 5 dienos/men
bent pas mane uz namo kampo stabiliai vejas traukia....

> ka veiksi tomis valandomis kai vejo nebus? nepamirstam dar ir
> akumuliatoriu prie jegaines, kiek jie kainuoja ....

Nereikia pirkti kazkokiu super...
Nusiperki 2 automobilinius kokius 132A/h ir sociai per akis...reikalui esant
su keitikliu is ju gali 1kW-220 gauti...

> saules kolektoriu - vandens ruosimui vasaros metu tinkamas. ka darysi
> ziema ? baisiai pas mus sauletos dienos ?

Saules koletorius turi buti ne vandeniu uzpiltas....
Ir tai tik pagalbine priemone, kai saules nera, i peciu 3 pliauskas imetu ir
boileris karstas visa diena.

> toliau, kad tas saules kolektorius veiktu reikalinga ta pati elektra

Va cia jau galima gincytis.
Jei siek tiek supranti, galima ir savitaka kolektoriu pajungti.

> ka veiksi jei 2-3 dienas istisai lis ir vejas 2-3m/s ? sedi ir rukai >
> vartoji ta pacia RST/VST elektra ?

Imetu 3 pliauskas i peciu....

> o jei dar uz lango gruodzio men ir lauke ~1C, kaip bu su sildymu? malkos ?

Imetu 5 pliauskas i peciu...

kiek tavo sistema kainuoja: vejo jegaine >4kW + saules
> kolektoriai + malkinis pecius + malkine + malkos
> nemanai kad visu situ komponensu suma virsys paprasciausio SS kaina kokius
> 2-2.5 karto.

Jei viska reiktu pirkti siandien, taip, pamastyciau...
bet tik jokiu budu nesutikciau but priklausomu tik nuo elektros.