Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: Dariuks
Data: 2009-03-12 14:09:49
> jei gali nedaryt ir nuo to tau niekas nepasikeist, tai negali paskaiciuot.
> o jei kas nors pasikeis - gali tai ivertint,

Jo. man cia irgi geri draugeliai patare...
Pjauk visa sena savitakine sistema lauk ir daryk nauja plonais vamzdziais ir
naujais radiatoriais....Pamatysi, bus kuro kokia ekonomija, kur sildai
250ltr kur sildysi tik 50ltr vandens...
Na paklausiau...
Sukisau i naujus vamzdzius ir radiatorius ~10k
Duju sudegina net daugiau, negu su sena sistema....
Sena budavo ilgai kaista, bet visa nakti ir austa peciu isjungiu...
O dabar uzgeso pecius junginejasi kas 10min. ir atsala viskas uz 30min. kai
isjungi...
Tai visa laime, dar palikau 1auksto 1 dalyje sena savitakine, tai nors
1/4namo dar galiu be elektros sildyti, be siurbliuku savitaka veikia,
praktiskai toje dalyje ir gyvenam......
Tai vat mano atveju butu geriausia ekonomija buvusi, nieko nedaryt....