Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-11 17:17:09
Ziurint su kuo lyginti. Jei su malkomis ir atraizomis - tada zinoma tas
vargas bus pigiau. Bet jeigu lyginti su dujomis tai manau geoterminio
elektra kainuos daugiau kaip 2 kartus pigiau negu dujos. Pas mane name stovi
reversiniai kondicionieriai, ir dujinis sildymas, tai jau duju praktiskai
nenaudoju nes jos daugiau kaip 2 kartus brangiau negu kondicionieriai. Bet
gerai irengto geoterminio COPas juk aukstesnis uz kondicionieriu COP.  As
tik atsukes dujas 2 konvektoriams ir vonios grindiniam (paduodamas+35C) per
menesiuka sunaudojau 200m3 duju (namas 260m2).