Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: Dariuks
Data: 2009-03-12 15:35:07
> ok imeti 5 pliauskas. cirkuliacinis siurbliukas veikia nuo ko ?
> namo apsvietimas veikia nuo ko ? TV, kompas dar kiti prietaisai veikia nuo
> ko ?

Dali namo galiu kurenti be siurbliuko.
O siaip as as ir noriu, kad kompas, ar TV ar 1kambario apsvietimas veiktu
nuo akumu, kuriuos krauna vejo jegaine, o ne nuo RST, man pilnai to pakaktu.
Sutaupyciau jau puse to, ka moku RST

> dar aisku man keista kad  pas tave vejuota, kiek skaitinejau apie vejo
> jegaines tai pas mus labai mazai to vejo tinkancio rimtoms
> el. jegainems.

Rimtoms vejo jegainems visoje LT vejo yra pakankamai.
Vejas yra 100m aukstyje, kur ir statomos rimtos jegaines.
Paskaitinek dar apie ilgamecius vejo matavimus LT.

o is tos kuria pasikabinsi ant stogo ir kuri generuos
> 0.5kW..... na pasakyk, ka tu su tiek veiksi ?

Oi ponuli, jei ji man duos tuos 0.5kW, man to bus per akis ir vietoj 150Lt
kuriuos dabar moku RST as tikrai mokesiu tik 50Lt.
Man netgi 200-300W uztektu, nes pastoviai ir stabilia tiek vartoju tame
kambaryje kur sedziu....

> namo apsvietima ant LED pamaitinsi, suksi cirkuliacini siurbliuka ir gal
> dar viena TV galesi pamaitint.

Apsvietimas liuminiscensinem lempom.
LED pas mane dega lauke, naktiniam kiemo apsvietimui....

> as dariau pvz SS ir tikrai, bent jau kol kas, nesigailiu. aisku yra ir
> zidinys del grozio, bet reikalui esant su juo nama pasildyti galima.

 Na nesakyk, ne del grozio tas zidinys, o juodai dienai....:-)