Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: Dariuks
Data: 2009-03-12 12:21:53
> Jeigu elektros nebus, tai ir dujiniai katilai neveiks (bent jau didzioji
> dalis)
> realiai bus tik krosneles, zidiniai ir kieto kuro peciai su samatiokinem
> sistemom

Nebutinai.
Dujinis katilas pas mane nereikalauja jokios elektros.
Elementas tik dedasi avariniam atjungimui.
O siaip visi jau senai rupinasi UPS -ais ir generatoriais, kas aisku galvoja
i ateiti....
Pas mane tai aplinkybes priverte susirupint, nes elektra dingsta beveik
karta i savaite nuo 8 ryto iki 16 vakaro... arba penktadinio vakare apie
20val bac ir nera iki kokiu 24val arba kartais net iki ryto.