Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: bigT
Data: 2009-03-12 16:16:01

> o is tos kuria pasikabinsi ant stogo ir kuri generuos
>
> Oi ponuli, jei ji man duos tuos 0.5kW, man to bus per akis ir vietoj 150Lt
> kuriuos dabar moku RST as tikrai mokesiu tik 50Lt.
> Man netgi 200-300W uztektu, nes pastoviai ir stabilia tiek vartoju tame
> kambaryje kur sedziu....

na 0.5kW tai parasiau cia jau pusiau optimistiskai, bet jei sakai kad
200-300W gana bus tada nzn nzn
as paziurejau ant savo skaitliuko momentini sunaudojima kai SS nedirba, ir
pamaciau ~800W. Veike tik akvariumas, budintys irenginiai,
kazkiek lempu sviete. Tai kaip su 200W isgyvent as nelabai isivaizduoju.
Ne nu suprantu kai jau bus visiska zh.... tada galima ir turbut su 100W
isgyvent, bet labai tikiuosi kad iki to neprieisim.
Ai vo visai pamirsau... O kaip bus su virykle ? Jei dujos yra tai ok, o jei
nera? Be to dujine ir indukcine nu biski patogumo atzvilgiu net nesulyginami
dalykai.
Ir dar, siais laikais orkaites tai elektrines... o ten 2kW kaip min.

Dar paskaiciuokim, kiek tavo vejo jegaine gaminanti tuos 300W kainuos ? na
jei viskas DIY, tai i kokia 3000lt tilpsi gal.
kitas klausimas koks to reikalo patikimumas, kaip greitai galesi ji
pataisyti ir t.t. Jei tavo jegaine kainuos sakikim tuos 3000lt,
tai paskaiciuojam kiek kWh uz tai gali nupirkti jei kWh kainuos 80ct -
3750kWh. Dabar sakai kad tavo poreikis
yra 300W. Tai per kiek laiko naudodamas tuos 0.3kWh tu pasieksi 3750kWh.  -
12500h grubiai per 1.4 metu jei naudosi kiaura para.
greiciausiai tu 300W visa para nevartosi, vadinas laikas prailgeja.
greiciausiai per tuos 1.4metu bus nemazai dienu kada tavo generatorius
elektros nebegamins del vienokiu ar kitokiu priezasciu. laikas dar
prailgeja. kyla naturalus kalausimas... ar apsimoka zaisti su vejo
generatoriu ???
mano manymu - ne. na nebent radi sportivnava intiresa, patinka konstruoti ir
t.t. tada suprantama, nes pries argumenta "noriu", kiti argumentai yra
neveiksmingi :)

> Apsvietimas liuminiscensinem lempom.
> LED pas mane dega lauke, naktiniam kiemo apsvietimui....

> Na nesakyk, ne del grozio tas zidinys, o juodai dienai....:-)

pirmine jo paskirtis tik kaip dizaino elementas ir grazu kai dega ugnis.
antrine paskirtis sildymas kai suges SS ar dar kazkas atsitiks.
aisku vien 100% su elektra negalima pasilikti, nes jei elektrikes nebus 24h,
neskaitant, kad akvariumui butu ragas, tai dar ir patiem butu sh....
nieko negali issivirti, pasisviesti,  gauti vandens is grezinio ir t.t. na
bent su zidiniu gali pasisildyt.