Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: bigT
Data: 2009-03-12 15:06:05

> Imetu 3 pliauskas i peciu....

> Imetu 5 pliauskas i peciu...

ok imeti 5 pliauskas. cirkuliacinis siurbliukas veikia nuo ko ?
namo apsvietimas veikia nuo ko ? TV, kompas dar kiti prietaisai veikia nuo
ko ?

ar tas 2-3 dienas sedi siltam tamsiam name ?

sutinku kad vien sedet ant elektros nera gerai, bet vejas ir saule tikrai
nera alternatyva elektrai.
dar aisku man keista kad  pas tave vejuota, kiek skaitinejau apie vejo
jegaines tai pas mus labai mazai to vejo tinkancio rimtoms
el. jegainems. o is tos kuria pasikabinsi ant stogo ir kuri generuos
0.5kW..... na pasakyk, ka tu su tiek veiksi ?
namo apsvietima ant LED pamaitinsi, suksi cirkuliacini siurbliuka ir gal dar
viena TV galesi pamaitint.
o jei visam name darysi LED apsvietima, tai su sios dienos normaliu LED
kainomis tai..... vel gi pasakysiu nu i .....

na bet cia kiekvieno reikalas ka rinktis.
as dariau pvz SS ir tikrai, bent jau kol kas, nesigailiu. aisku yra ir
zidinys del grozio, bet reikalui esant su juo nama pasildyti galima.