Tema: Re: Geoterminis. Kaina
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-03-12 11:16:56
Nesupratai. Sunaujos spauda dirba oligarchu vadybininkais ir elektros kaina yra nustatoma ne pagal gamybos sanaudas, o pagal rinkos tyrimus. Jeigu visuomene "zino", kad elektra kainuos 80 centu tai ji tiek ir kainuos. Jeigu visuomene zino, kad elektra pagaminti kainuoja 8 centai tai ji niekaip negali kainuoti 80 centu.

Viskas priklauso nuo politiku. Jeigu krautuvininkai jau nupirko 50% elektros tai uz nesunaudota elektra teks moketi baudas. Kad baudu nemoketi - laikys neveikiancia Elektrenu elektrine. Todel, kad si elektrine yra tu paciu krautuvininku rankose.

O ar paciam neatrodo, kad krautuvininkams geriau butu parduoti pertekline elektra pigiau, negu moketi baudas. Tada elektra bus pigesne, negu dabar mes mokame.

> As renkuosi ta puse, kuriai nemokesiu nieko....arba mokesiu ten 20% to, ka
> moku dabar....
> Simet per vasara susimontuosiu ir saules kolektoriu ir vejo generatoriu,
> tam, kad kiek ta elektra ar dujos bekainuotu, man butu dzin... Todel
> atsarginiam variantui pasirenku malkas.....kurios visada pasiteisina....
> O malku dumas man asmeniskai kvepia...

Turedamas SS gali tureti ir malkas.
Kiek kartu saules kolektorius ir vejo generatorius brangiau kainuoja, negu SS?